fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2009. november 8., vasárnap

Az arany szín!

Nos, az arany, mint írtam korábban, nehéz eset.
Bár én továbbra is vallom, hogy nagyon meleg, vidám szín. Passzol minden közkedvelt színhez, mint a lilához, zöldhöz, barnához, feketéhez.
Ez csak kis ízelítő néhány érdekes darabról:

Zöld tigris nyaklánc és fülbevaló: csíkos mintás fazettázott zöld gyöngyök, vidám színes bogyókkal, egy tartalomban gazdag, minden színt felsorakoztató üvegmedállal a középpontban, a kedvenc T ékszerkapcsommal :)


Tavasz nyaklánc: ugyanazok az édes színes bogyók, sok színes sodronnyal és gyönggyel, és megint csak a gyöngysapkákkal, imádom (Anyunak :)


Goldfluss nyaklánc: aranyfolyás arannyal és 30 éves üveg teklagyöngyökkel (mondtam, hogy mindent felhasználok :) Személyes kedvenc!

Anyaföld nyaklánc: teljesen Új Zéland hatása alatt álltam, mikor ezt a nyakláncot készítettem. A hegyekre a havas-barna tájra emlékeztet a délutáni napsütésben. Valahogy mindig a Föld születése, az érintetlen boldogság jut eszembe a szigetről, mint mikor hazatérünk...



Hercegnő nyaklánc és fülbevaló: ez a fém lánc mindig egy jó választás, itt hercegnősre vettem a figurát. Csillivilli, fekete garbóhoz :)

Kínai nagy fal karkötő: ez a karkötő megint a lila arannyal. A kínai nagy falat építettem meg a távtartókból (én gyorsabban, mint az igazit), melyre a sárkányos T kapcsom is utal. Nyakörvnek is el lehetne készíteni, hosszú nyakúak előnyben :) Személyes kedvenc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése