fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2009. november 11., szerda

A fekete szín!

Az nagyon olcsó fém ékszerkellékekkel (például a szerelőpálcáknál) vigyázni kell, mert általában azoknak vas az alapanyaga. A vas rozsdásodik, és hajlítani is nagyon nehéz, ezért nem szabad ékszer készítéséhez használni. Alapvetően a drótok alapanyaga a réz és az alumínium.

A fekete, illetve grafitszürke színű fém kiegészítők jól eltűnnek a gyöngyök között. Akkor szoktam alkalmazni, mikor nem a fém kiegészítőn van a hangsúly, hanem a gyöngyökön, a színeken.
Ezen műveim mindegyike a szívemet melengeti. Egytől egyig a kedvenceim közé tartoznak:

Ezt a nyakláncot Anett mikor meglátta, azonnal lenyúlta, és jól tette, mert szinte mindenhez fel tudja venni (gyűrű és fülbevaló is van hozzá). Sokféle anyag, fa, kerámia, üveg, fém és flitter van benne, és azon ritka pillanataim egyike, mikor kétféle fém is megjelenik egy ékszeren belül, a fekete mellett sárgaréz kupakok.



F.G.: a legeslegelső szerelőpálcából készült ékszerem. Nagyon sokáig bíbelődtem vele, de azóta már szinte mindenbe belecsempészem a fém drótokat. A szívecskés gyöngyöket gubiztam :)
(És azóta már át is alakítottam a szettet, melyet itt megtekinthetsz!)



Ehhez a szetthez Anyu választotta az ásványokat. Nem egy olcsó mulatság, de nagyon szereti.



Ragyogj nyaklánc: itt ugyan nem nagyon látszik, de ez a nyaklánc csak úgy ragyog a napfényben a fazettázott gyöngyök szívárványos bevonata miatt. Ráadásul a színek is inkább divatosak, mint hétköznapiak. Gondosan válogattam össze mind a színeket, mind a gyöngyöket (méreteit) a gyöngybogyókhoz és a lánc részhez. Aprólékos munka.



Hangyák gyöngysor: sokan nem hiszik, hogy én csináltam ezt a nyakláncot, mivel olyan pici gyöngyszemeket raktam egyenkét egymásba, mint a hangyák, és vagy 3 méter hosszan. Egyetlen baja, hogy túl könnyű, így viselése időről-időre igazításra szorul, különben megfojtana. Ez is egy Cat's mad(s)! :)




Láncos kitűző: bírom ezeket a nagy kitűző alapokat. Bár nem értem miért kell ekkora tű, hiszen lyukasra szúrhat egyes anyagokat.
Hideg és/vagy szeles időre találtam ki nagy, széles sálakhoz, összetűzni. De jól mutat vászon táskákon is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése