fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2009. november 30., hétfő

Tünde ékszer...


Egyszerűen nem tudok betelni a természet adta csodákkal, mint a tájak szépsége, a tér nyújtotta szabadság, a naplemente (Primostenben :), a szél mikor felkapja a pitypang virág magjait, a hajnal, a fraktálok, egy kövér macska :), a színek, a víz... és a levelek.


Imádom a leveleket, különösen az erezett, hosszúkás formájúakat. Nem is titkolom eme csodálatomat, és hosszas gyűjtögetés után, készítettem is magamnak egy ékszercsodát (én nevezem annak), amit Sanyi Legolas-nak nevezett el, mert a tündék erdőben élnek, a fák között.


Nem kellett hozzá más, csak pár jó alapanyag (3 különböző fülbevalóból és 2 nyakláncból alakítottam át), és 1 év, hogy megtaláljam őket.
Cilitől kaptam meg hozzá az első fülbevaló párat, majd én szereztem hozzá még két másikat és még két nyakláncot. Előkaptam a szerszámokat és néhány plusz karika segítségével átformáltam a már meglévő bizsukat az én egyik legújabb gyöngyszememmé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése