fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. április 25., vasárnap

A füstkvarc, ami nélkülözhetetlen az ékszerkészítésben!


Két éve a KEK-es ásványbörzén megláttam ezt a csodálatos fémspirálban nyugvó nagy füstkvarc kristálykövet az egyik asztalnál, egy másiknál meg a füstkvarc szplittereket. Nem tudtam nekik ellenállni, vettem vagy 6 szállal. Anyukámra gondoltam. Szereti az ásványokat, és úgy éreztem, ez az ő színe, az ő köve.


Bejött, imádja! :) A medál fémspirálja miatt csak fémekkel egészítettem ki a szett minden darabját. Ügyelve az apró részletekre (a fülbevalóalap golyója ugyanolyan, mint a karkötőben, vagy a nyakláncban lévő fém golyók). A nagy fém lencsékkel dinamikusabb hullámzást adtam az egyes szakaszoknak, melyekben a szplitterek úgy váltakoznak végig a nyakláncon, hogy folyamatosan kicsiből nagyobb méretűbe, majd nagyból kisebb méretűbe mennek át. A nyaklánc tarkó részéhez csak apró szplittereket helyeztem. Kapocs nincs.
6 órát dolgoztam vele, de mint mindig, most is megérte. Ha valamiben, ebben benne van a kezem munkája :).



A karkötő gumis damillal van elkészítve, hogy könnyedén fel lehessen venni.


A fülbevaló szintén gumis damillal készült, hogy lazábban 'mozogjon'.

  
----------------------------------------------------
A füstkvarc a Szaturnusz tulajdonságait hordozza: felelősségérzet, stabilitás, de ugyanakkor ellazít és megnyugtat, és segíti önmagunk elfogadását, megértését.
Csillagjegyek: Szűz, Mérleg, Bika, Halak.

Elengedi a régi sérelmeket, a haragot, a bűntudatot, a félelmet. A meditáció alatt emeli az energetikai testek rezgéseit, felerősíti a médiumi képességeket, intenzívebbé teszi az álmokat, fénnyel és szeretettel hatol a sötétségbe. Szorosan kötődik a gyökércsakrához, előmozdítja a környezet ökológiai védelmét. Semlegesíti a geopatikus földsugárzásokat, elnyeli az elektromágneses szmogot, a negatív érzelmeket finoman szétoszlatja, és ezáltal csökkenti a stresszt. Elősegíti a szervezet méregtelenítését. Megtanít arra, miként váljunk meg a Föld illúzió világától, amelyek számunkra csak a tanulás eszközeként szolgálnak.

A füstkvarc csökkenti a félelmet, javítja a depressziós hangulatot, és az öngyilkossági hajlamot, lelki nyugalmat biztosít. Ez a kristály segít az álmaink megfejtésében, enyhíti a rémálmokat. Fokozza a koncentrációt, és áthidalja a kommunikációs nehézségeket. Segíti az átmenetet a béta- és az alfa tudatállapotok között, valamint a meditációhoz. Megtisztítja, lecsendesíti az elmét.

A füstkvarc radioaktív sugarakat bocsát ki, ezért kitűnően lehet gyógyítani vele olyan betegségeket, amelyeknek kemoterápiára vagy sugárkezelésre van szükség. A választásnál inkább a természetes képződésű ásványokat, mint a mesterséges sugárzással kezelteket (ezek a kövek nagyon feketék és nem átlátszóak) részesítsük előnyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése