fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. április 1., csütörtök

Tekihadsereg


Pár éve az a szerencse ért, hogy elmehettem a csehekhez gyöngytúrára. Persze nem ez volt a fő célirányunk, de nekem akkora élmény volt, hogy azóta is emlegetem.
Emlékként itt van Teknős hadseregem, melyhez a teknősöket Sanyi válogatta ki nekem egy jókora, vegyes gyöngyökkel teli ládából, egyenként. Azóta fülbevalóalapra ragasztottam a két megmaradt hibás (nem volt lyuk a közepükön) teknős gyöngydarabot (csak telefonálni ne kelljen viselésük közben :).
A nyaklánc és karkötő alapjául egy táska pántja szolgált, míg a medálhoz szétszedtem egy másik teknős nyakláncomat, majd 3 órai sorakozót követően kialakult hadseregem végleges színkombinációja. Azóta is az én kis testőreim maradtak. :)

Ilyen volt:


Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése