fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. április 22., csütörtök

Telnek a napok

... de én itt vagyok! Mostanában fűzni szeretnék, de valahogy elterelődtek a gondolataim vissza a karikákhoz. Nem tudok leszokni róluk! :)

Volt ez a karikás lánc ötletem, no és a nagy kék medálom... Egy régebbi szülinapi ajándék hozta elő belőlem ismét ezt a hangulatot,

de most ragaszkodtam a csak ezüst-kék kombinációhoz. A számomra oly kedves T-kapocs is a lánc része. Nem találtam hozzá megfelelőt, hát készítettem az alap karikából és egy fém köztesből. Karikázzunk! :)

Tükörkék nyaklánc.

2 megjegyzés:

  1. hmmm ez a kék nagyon az én színvilágom:) komolyan ahogy nézegetem itt az ékszereidet,kedvem lenne hordani őket,pedig nem nagyon szoktam gyöngyékszereket viselni.Legközelebb ha talizunk...felpróbálhatok párat?:)

    VálaszTörlés