fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. augusztus 27., péntek

Levelek lege....

Még mindig odavagyok a levelekért!


Rengeteg üvegből készült levél formájú gyöngy (vagy egy kiló "vegyesfelvágott") vár az asztalomon, hogy valami csodásat készítsek belőlük. Úgy alakult, hogy mivel jobb szeretek az otthon meglévő alapanyagokból alkotni, előkaptam pár háromlyukú távtartót és a különböző színű levélkéimet, gumisdamil maradékokat (mert én elrakok mindent, sosem lehet tudni, mire lesz még jó alapon), és már készen is lett a Levelek lege, a leveles gyűrű!
Nem is álltam meg egynél, mert a színpaletta szinte végtelen...




Modellek hiányában a saját kezemen mutatom be a gyűrűket, mert csak kézen érvényesülnek igazán.



3 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon jók lettek!
    Tetszik mind!főleg együtt :))

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jók! Nekem főleg a barnás tetszenek, azok olyan ősziesek :)
    A gyöngy-ügyben a helyzet a következő: szereztem zöld aventurint, sárga borostyánt, de a pirossal bajban vagyok! Gránátra gondoltam,de az túl sötét,és nincs is megfelelő méretben. Neked van valami ötleted?

    VálaszTörlés
  3. Sesame: küldj kérlek e-mailt, és ott megbeszéljük a részleteket!
    Köszönöm! :)
    ENV

    VálaszTörlés