fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. szeptember 1., szerda

Blogtalálkozó

Megejtettük a Kreatív Blogtalálkozót! Kellemes volt, és jó, hogy találkozhattam másfajta ötletekkel élő alkotókkal is. Megismerhettem Fannit, Monát, Cséjét, Alexandrát és még sorolhatnám. Két képet "elcsentem" Ginától, hogy megmutathassak valamit a találkozóból (az én gépem sajnos otthon maradt).


Kép Nina munkáiról:

Jó sokan eljöttek, bár Gina írta, hogy így is 20 % nem jelent meg. Volt egy kis "csere-bere-fogadom" ajándékozás is, ahol én Monával cseréltem ajándékot. Ő az én egyedi tervezésű Tarajos kulcstartó/táskadísz bogyómat kapta,


én pedig egy csodás kék színű, virággal díszített horgolt bevásárló szatyornak lehetek a tulajdonosa ezentúl. Ügyesen oldotta meg Mona a csomagolást is, mert csak önmagába tekerte be a szatyrot, és egy szintén horgolt masnival kötötte át, ezzel is kiváncsívá téve a többieket. :) Boldog vagyok, hogy az enyém lett, és ahogyan megígértem neki, agyon fogom nyúzni! :)




Remélem folytatjuk majd a találkozókat, és lesznek még izgalmas eszmecserék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése