fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. szeptember 5., vasárnap

Hárombogyós


Barna színt kedvelőknek! A nyakláncon lévő csodás fényes és matt cseh gyöngyökhöz készítettem, a színben hozzájuk illő delica japán gyönggyel bevont bogyókat. Szándékosan nem a sötétebb színű bogyó van középen, hanem a matt gyönggyel domináló darab.  :)


A nyakláncot vörösréz köztesekkel és kupakokkal egészítettem ki, mert szeretem keverni az anyagokat egymással, és mert szerintem így a virágokkal kapott egy nőies eleganciát az ékszer. A kedvenc T-ékszerkapocs is remek kiegészítője a nyakláncnak és a fülbevaló is kellett hozzá.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem, ahogy kombinálod a színeket. Ez is mesés!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A színek harmóniája mindig is fontos volt számomra. Örülök, hogy észrevetted. :)
    ENV

    VálaszTörlés