fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. november 18., csütörtök

Harangok arany színben


Harangokat nem készítettem eddig, egy kedves ismerősöm kérte, hogy tervezzek neki Karácsonyra. Kb. 5 cm magas, formáját megtartó, harangocskák ezek.
A csilingelő nem volt feltétele a kis harangoknak, de én azért helyeztem bele. Igaz, csengő hangja nem igazán van, mivel sajnos a műanyag gömb-gyöngyök elnyelik a hangot. De azért így is kedves ajándék lehet!


A különböző színű flitterekkel, és kásagyöngyökkel minden egyes darab más külsőt kapott. A csillámos flitterek, csillogásukkal nagyon megbolondítják a harangokat, és ezzel a Karácsonyfát is.

   

  

3 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon klasszak lettek!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves vagy, köszönöm! Remélem Nálad is lehet hamarosan valami új szépséggel találkozni?
    ENV

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez nem kedvesség, hanem tényleg nagyon tetszenek!
    Igen, én is remélem, hogy hamarosan tudok újat mutatni. Mindenesetre rajta vagyok az ügyön ;-)

    VálaszTörlés