fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2011. január 25., kedd

Csillagpor

































Rátaláltam a szürke színre!
Hamarosan több ékszeremmel is bizonyítom majd eme tényt! Igaz, korábban alkotott ezüst-, szürke-, ill. hematit ékszereimnél is mondhattam volna ugyanezt, de ez most valami újfajta alkotási láz. Utólag vettem észre, hogy a mostanában készített ékszer-vázlataim mindegyikén a szürke szerepel, mint a megvalósítandó szín.

Így hát nosza, készüljenek csak!
Kezdem a bemutatást a Csillagpor nyaklánccal, mely több átalakításon is átesett, mire elnyerte végső formáját. Az ékszernek a hematit ásvány a fő eleme, erre épül a nyaklánc kialakítása is. Középen a hatalmas hamatit gömb, mint egy szív a testben, úgy foglal helyet. A körben futó különböző formájú kis hematit gyöngyök pedig a vér áramlását biztosítják. Hogy mindez pedig egységes képet alkosson a fűzött elemekkel, nem kis fejtörést okozott.


A nevével már könnyebb dolgom volt. Mikor kezembe vettem a kész nyakéket, a földre érkezett Yvaine ruhája és a kiégett föld színe ugrott be rögtön, a Csillagpor című filmből. Név probléma megoldva!

Csillagpor (Stardust): Yvaine
(fotó az netről)

 



2 megjegyzés:

  1. Szép lánc! Nem gondoltam volna, hogy ilyeneket is ki lehet hozni szürkéből!
    A filmet láttam kétszer is, nekem nagyon tetszett! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Már ugrom is a honlapodra körbenézni! Örülök, hogy ismét dolgozol! :)
    ENV

    VálaszTörlés