fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2011. január 31., hétfő

Indiai ékszerek

Nagy rajongója vagyok az indiai ékszereknek! Csodálatos és nagy tudást igénylő munkák ezek, melyek közül most főként a menyasszonyi ékszerekről mutatok be képeket (mindegyik kép az internetről):








  



  

  





Forrás (a teljesség igénye nélkül), melyek némelyikén a hagyományos indiai ékszerekről, azok készítéséről is találhattok történeteket, leírásokat (angolul):
Cultural India

5 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörűek!!!Kedvem is lett hozzá,hogy megnézzek pár Bollywood filmet..láttál már valamilyet?
    Egyszer volt az Iparművészeti múzeumban india-nap,akkor volt indiai film vetítés...beleszerettem a bollywoodba:)
    Ha még nem volt alkalmad ilyen filmet nézni,akkor ajánlom figyelmedbe!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, igen! Sorolhatnám mennyit láttam, de amelyiket a leginkább szeretek, az a Lagaan. Tudom, ez a legismertebb is, de akkor is ez tetszik eddig a legjobban. Általában nagyon csöpögősek a Bollywood filmek... dehát ez bennük a szép! :)
    ENV

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Engem mindig is vonzott India és Törökország kultúrája..
    Egyébként elkészítettem a szemafor fülbevaló egyik változatát, ha van kedved, nézd meg a blogomban! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól néz ki a gyűrű-karkötő összekötve..egy olyat én is el tudnék képzelni magamnak..:)

    VálaszTörlés
  5. Egy hasonlót már tervezek egy fellépéshez. Ha gondolod, beszélhetünk róla. :)
    ENV

    VálaszTörlés