fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2011. július 22., péntek

Pink Lady díj



A díjjal Kria lepett meg engem, melyet ezúton is köszönök neki!
Miután rákerestem a díjnak a neten -hogy valójában mit is takar, mivel spanyolul nem tudok- derült ki, hogy 10 olyan bloggernek kell tovább adni, amelyek blogját csak nem régen olvasom.
Nekem ez kicsit nehéz lesz, mivel én magam is csak nem régóta böngészek újra a világhálón. Ezen okból veszem a bátorságot, hogy csak 3 bloggert tiszteljek meg én is eme díjjal:

I hope you are happy to get this award! You have to pass it on to 10 other bloggers, whose blog you've just started to read.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen KÖSZÖNÖM,és örömmel látogatom a blogodat hiszen sok szép gyönyörűséget látok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen! :)
    További szép alkotásokat kívánok Neked is!
    ENV

    VálaszTörlés