fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2015. február 4., szerda

Virágok, tollak, levelek... a természet!

Sziasztok!
 
Találtam valamit a neten, amit annyira szépnek, üdének, SZÍNESnek és ötletesnek véltem, hogy veletek is meg kell osszam (remélem ez a reklámozás nem mérgesít fel senkit):
 
 
Néhány kép az oldalról és az ETSY oldalukról:
 




















 
 
Én személy szerint soha nem viselek ilyen jellegű karkötőket, de ezeket látván elakadt a szavam. Minthogy a színekkel lesz szép a világ, természetes :), hogy én is nagyon szeretem a virágokat és a természet adta mindenféle szépséget. Különösképpen a leveleket! :)
 
Szóval élvezzétek a látványt, és vásároljatok, ha van kedvetek az ETSY oldalukról is:
 
Kellemes nézelődést!
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése