fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. június 14., hétfő

Ízelítő a vasárnapi Gozsdu Bazárból! (3)


Túl a harmadik Gozsdu Bazáron, szomorú szívvel, de annál nagyobb lendülettel várom a június 27-ét.
Sajnos az igen kevés látogató nem is hozta meg gyümölcsét a vásárba. Nem tudom, hogy a hőség, a Duna magas állása, a kevés turista, a kevés magyar érdeklődő, vagy mindez együttesen, a nyár eljövetele okozta a vevők hiányát... Mindenesetre vasárnap este az autópályák Pest felé tartó bevezető szakasza vetekedett egy hétköznapi reggellel... Azt hiszem itt a válasz! :)

De nem csüggedek, annál is inkább, mert ennek ellenére sok kedves emberrel találkoztam és beszélhettem, és hallhattam sok szép új dologról, ki-mivel foglalkozik szabadidejében, például Evica.



Nos a megszokott vásári fotók mellé a pár közeli kép a legújabb gyöngyékszerekről:

Borszőlő nyaklánc, sok-sok szőlő szemmel :) :


Csillaghajó nyaklánc, a fekete és fehér örök együttállása, kis hajókkal megbolondítva:


Ezüst Galaxis 3 nyaklánc, mert van már egy Ezüst Galaxis 2 és egy Ezüst Galaxis 1 is:


Hétgolyós nyaklánc, melyen mindenkinek megakad a szeme:


5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Próbáltam írni a vendégkönyvbe, de nem látom magam. Vagy elszúrtam valamit, vagy türelmetlen vagyok :)
    Örülök, hogy tegnap megismertelek a Gozsduban :)
    Végigolvastalak, nagyon jó a blogod, gratulálok :)
    az ékszereid meg továbbra is fantasztikusak :)
    Majd nézz be hozzám, ha időd engedi :)
    Évi

    VálaszTörlés
  2. Megvagy! :) Csak engedélyeznem kellett. Köszönöm, hogy a vendégem és követőm lettél. Én is követem a blogodat, valóban lenyűgözött a munkád!
    Hamarosan meglepivel is jelentkezem Nálad... ;)
    ENV

    VálaszTörlés
  3. Sziaszia!
    :-) Sajnos feledékenységemből adódóan kicsit félrevezettelek vasárnap. Az az Evica, akit találtál, nem én vagyok, de tény, hogy fantasztikus hajócsipkéket készít :)
    Az én blogom ez: http://survivor69.blogspot.com/
    és minen van, mi szem szájnak ingere :)))
    Survivor/Évi
    (remélem sikerül a megjegyzést elküldenem, ez a gép kicsit blokkolós, nem enged bejelentkezni saját néven)

    VálaszTörlés
  4. Szia Évi! Nem vezettél félre, én néztem el a blogcímet! De már javítottam is legutóbbi bejegyzésemen, és Neked ajánlom a díjakat, most már Mónival együtt! Köszönöm, hogy jelezted hibámat, melyet nem neveznék igazán annak, hiszen egy új kreatív alkotót is megismerhettem általad! :)
    ENV

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Én köszönöm, hogy jártál nálam és örülök, hogy tetszik a hajócsipke :)
    Ha ezt is meg akarod tanulni, szívesen segítek :)
    Fantasztikus ékszerek készíthetők hajócsipkéből, pláne gyönggyel kombinálva ;-)
    Évi

    VálaszTörlés