fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2011. július 11., hétfő

A howlit és a türkiz, melyek nélkülözhetetlenek az ékszerkészítésben!



Andi barátnőmnek korábban is készítettem már ékszereket (lásd: 1, 2), de most először kellett egy, már meglévő bizsujából újat faragnom, melyben a türkiz kövek fogták meg őt igazán. (A fényképek nem az igaziak, mert valójában zöldes árnyalatuk van a köveknek.)
Az eredeti állapotról nem készítettem képet, de ugyanez a több soros nyaklánc volt, csak fém láncokkal kiegészítve és hasig ért. Andival egy rövidebb verzióban egyeztünk meg. Így meghagytam az eredeti formát, eltávolítottam a fém láncokat, kiegészítettem howlit ásványokkal és ezüst színű üveg csillagocskákkal.


Kivettem a két oldalról a nagy ovális türkiz köveket, és az egyiket behelyeztem középre, míg a másikból karkötőt készítettem.


Nyárra, fehér ruhához nagyszerű lesz! :)




---***---

Türkiz: itt

forrás: astronet.hu

-*-

Howlit
Színe: mattfehér, elefáncsont színű
Átlátszóság: átlátszó-áttetsző
Kristályszerkezet: monoklin
Keletkezés módja: üledékes
Előfordulás: USA, Zimbabwe
Nyugati csillagjegy: Ikrek
Kínai csillagjegy:
Elem: levegő
Segíti a fogyást, salaktalanítást. Csökkenti a folyadékraktározást. Enyhíti a bélzavarokat, a gyomorégést és a hányingert. Enyhíti a kontaktmérgek okozta bőrirritációkat. A nyugalom köve.

2 megjegyzés:

  1. Ez a szett gyönyörű,a kedvencem a türkiz!Nagyon szép összeállítás! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Írtam emailt. Nem kaptad meg?
    Puszi
    Évi

    VálaszTörlés