fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. október 4., hétfő

Zöld-Sárga (V)


A Zöld-Sárga sorozat ötödik és egyelőre nem az utolsó darabja :) ez a vadonatúj nyakék (hogy egy új alkotással is kitüntessem ezt a sorozatot).
Különféle sárgaréz láncok adják a nyaklánc alapját, melyet a zöld, cseh- és japán gyönggyel megfűzött karikával ékesítettem. Nem szokványos megoldásként, a kedvenc T-ékszerkapcsom a nyaklánc két oldalán helyezkedik el, így a nyakon körbefutó fonott sodronyos résszel olyan, mintha két nyakláncot kapnánk.
Dekoratív ékszer. Főleg napfényes, őszi napokon viselve válik azzá!

A nevét még nem döntöttem el, lehetne "Félszem", "Zöld-Félszemű", "Donut", "Zuhatag"... stb. Ha van valakinek jó ötlete, ossza meg velünk. Köszönöm. :)


  

5 megjegyzés:

  1. Huhh, nagyon impozáns. Az első képen nem láttam, mi lesz abból a sok láncból, de aztán megvilágosodtam. Tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Ja, és én a Zuhatagra szavaznék.

    VálaszTörlés
  3. Szuper, alakul a névválasztás... Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon szép
    Emese

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy tetszik!
    Köszönöm.
    ENV

    VálaszTörlés