fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2010. december 22., szerda

Körbefoglalás

 Ez a bejegyzés is két régebbi kedvencemre enged visszatekintést, a Képjáspis szettre, és Anett Hullám nyakláncára/gyűrűjére.
Mindkét ékszernél, egy nagy kő (ásvány és üveg) van a középpontban, melyeket körbefoglaltam kásagyönggyel, így alkotva meg a medál a'la ENV-t. :)
A gyűrűket a nagy szerelem, a rozetta technikájával készítettem.

Ugyan mindkét ékszernél tapasztalaható, hogy sokféle alapanyaggal dolgoztam, de a Képjáspis szett az, mely leginkább tükrözi a rám oly jellemző ékszerkészítési módot, a minél többféle alapanyag egy ékszeren belüli alkalmazását. Jelen esetben látható kásagyöngy, csepp-kásagyöngy, kocka, lencse, kerámia, ásvány, fém. Mindezeket úgy hoztam egy tető alá, hogy csak a föld színeit használtam az alapkőhöz, az ásványhoz igazítva, ezáltal nem ütnek el egymástól a különböző típusú/formájú/méretű anyagok.

Képjáspis nyaklánc és gyűrű:


Anett Hullám nyaklánc és gyűrű:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése