fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2011. augusztus 10., szerda

Ezt én kapom magamtól :)



Ismét elkapott a szürke láz!
Régóta szerettem volna már azokból a bizonyos ovális, fehér alapon ezüst pöttyös cseh gyöngyökből készíteni valamit... és a falencse befoglalást sem próbáltam még.
Nosza, gondoltam kipróbálok magamnak egy ilyen nyakláncot. Naná, hogy karikákkal és ezüst üveggyöngyökel egészítettem ki! :)



  
Ő lett az én Karikázzunk sorozatom legfrissebb tagja, az EzüstPöttyös nyakláncom. Hamarosan lesz egy apró henger fülbevalópáram is, és ha marad alapanyagom, akkor egy karkötőt is készítek majd hozzá.


Sajnos ennél a nyakláncnál megtapasztalhattam, hogy a Delica gyöngyök sem mindig "tökéletesek". A 11/0 méretezés nem minden esetben igaz a különböző színű gyöngyökre.
És nem mellékesen, az ilyen befoglalások zabálják a gyöngyöket.
Mindezek ellenére igazi élmény a lencse befoglalás. :)




5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nagyon tetszik nekem. Szuper színeket válogattál, ötletes az összeállítás, és nagyon aprólékos darab. Csak gratulálni tudok, és nagyon örülök, hogy rátaláltam az oldaladra. Mindjárt végignézem, és jövök máskor is.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy megtaláltál, és köszönöm a pozitív kritikát! :)
    ENV

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusan szép munka,nagyon szép színekkel.Nagyon jól van összerakva a lánc nagyon mutatós darab!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, nagyon tetszenek a lencsék, meg az egyéb formák befoglalásai is, akárcsak a színhasználat:) Gratula!

    VálaszTörlés
  5. Jól eső elismerés ez nekem, ilyen nagyszerű alkotóktól. Köszönöm! :)
    ENV

    VálaszTörlés